vrijdag 26 april 2019

Stampin'Up! Sneak Peek Jaarcatalogus 2019-2020 # Daisy Lane & Genuine Gems

In mijn blog over de 'Onstage Sneak Peek cadeau's' liet ik 
een nieuwe Nederlandse stempelset zien 'Pluk de Dag'.
In de nieuwe Jaarcatalogus staat hij groot in het Engels en 
heet hij 'Daisy Lane'.

Mijn eerste kaart met deze stempelset combineerde ik met een
andere nieuwe stempelset 'Genuine Gems'.


Een stempelset met veelal teksten voor de wat moeilijkere kaarten,
zoals bv. bij rouw en verdriet. Hier past het varenblad(?) prachtig bij.
Wat ik ook gebruikte om de achtergrond te stempelen.


Hiervoor gebruikte ik de groene Incolor 2017-2019 kleur 'Tranquil Tide' 
die met ingang van de nieuwe Jaarcatalogus verdwijnt omdat er weer
5 prachtige nieuwe Incolor 2019-2021 verschijnen.



Ik stempelde het blad en ging en daarna gelijk met een aquapainter 
 er over zodat je de nog natte inkt gebruikt om mee te kleuren.



Bij het wisselen van de Jaarcatalogus komen de producten die
niet meegaan naar de nieuwe catalogus op de 'Retired List'.
Wil je nog iets bestellen uit de lopende catalogi, wacht dan niet
te lang want op=op.

Retired List Jaarcatalogus 2018-2019, klik hier!

Retired List 'Lente/Zomer catalogus 2019', klik hier!

Wil je een bestelling doorgeven, mail me: kreaneeltje@gmail.com.
Meer over bestellen, lees je hier.

Een fijn Koningsdagweekend!


1 opmerking: