maandag 8 april 2019

Stampin'Up! Sheltering Tree # Ik denk aan je


Eén van mijn eerste stempelsets die ik kocht bij Stampin'Up!® 
is de set 'Sheltering Tree'. 



Een tijdloze stempelset met mooie teksten en aan te passen
aan elk seizoen van het jaar.

Ik maakte er troostkaarten mee om een aantal mensen een hart 
onder de riem te steken. Er is niets fijner dan een kaart te maken
om mensen een klein steuntje met lieve woorden te geven ter
bemoediging.


Op deze kaart plakte ik 'Iridescent sequens' tussen de bloesemblaadjes,
geeft net even dat beetje extra's.
De tekststempel komt uit de Nederlandse retired stempelset 'Sentimenten'.
Niet meer te koop maar ik gebruik ze nog gewoon omdat ze zo mooi zijn.

Ik wens je een fijne week toe!

Tot gauw,
Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten