vrijdag 8 februari 2019

Classic Garage #4: Lente/Zomer en SAB Swap Creatieve Harten

Bij de Creatieve Harten werd er weer een swap georganiseerd
 met als thema de Lente/Zomercatalogus en de Sale-A-Bration folder.


Ik schreef mij in met de stempelset ‘Geared up Garage’.
Onze Swapgroep 3 bestond uit 6 deelnemers, dus werd dit kaartje
6 keer gemaakt en naar hun toegestuurd.


De zwarte tandwielen komen uit de bijpassende stansenset.
De achtergrond stempelde ik met 'Basic Grey', de moertjes met zwart
en de sportauto kleurde ik in met een aquapainter en 'Real Red' inkt.

Het duurt nog een poos maar woensdagmorgen 5 juni a.s. geef ik
 een workshop 'Mannen' waar deze stempelset en stansen centraal staan.

We maken 2 kaarten en een project, de kosten hiervoor bedragen €10,-.
 Je kunt je alvast opgeven via mijn mailadres:
kreaneeltje@gmail.com 

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten