zaterdag 5 januari 2019

Bloghop Creatieve Harten: Kinderen


Een nieuw jaar, een nieuwe bloghop!
Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten!

Deze maand is het thema: Kinderen.
Een thema waar ik in eerste instantie bij dacht:’wat moet ik hiermee?’
Heb geen babystempels of echte kinderstempels van Stampin’Up!.


 Gelukkig biedt de nieuwe Lente/Zomer catalogus uitkomst!
Op bladzijde 34/35 staat de 'Gingham Gala' serie met die
schitterende vlinders uit de 'Butterfly Gala' stempelset.


En weet je wat het leukste is, hij is er ook in het Nederlands!



Mijn kinderen zijn nu wat te groot, maar wat heb ik vaak thema's 
verzonnen rondom hun verjaardag voor traktaties en kinderfeestjes.


Helaas hadden ze deze leuke vlinders nog niet in de tijd dat mijn dochter
 nog kinderfeestjes gaf, want wat was dat gemakkelijk geweest.


Het uitgangspunt voor de kleuren zijn de rietjes en de cupcake vormpjes 
die ik in voorraad had. Laten daar nou net de kleurtjes 'Highland Heather' en 
'Lemon Lime Twist' van de 'Gingham Gala' serie bij passen.


In de vlinders maakte ik gaatjes en schoof ze zo
over de rietjes heen.


Natuurlijk hoort bij een kinderfeestje ook een uitnodiging.


'Party' stempelde ik met de 'Labeler Alphabet' stempelset.
En zie je die bloemetjes pailletten, zijn ze niet schattig?
Die zijn er in 5 bijpassende kleuren.
Ik plakte er nog een strass steentje bovenop voor meer bling-bling.


Hier weer de letters uit de 'Labeler Alphabet' stempelset.
Het taartje komt uit de 'Tabs for everything' stempelset.

Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben.
Mocht je mee willen doen met de verzamelbestelling van vandaag,
ik verzorg graag je bestelling. Mail mij dan even:

Voor nog meer inspiratie hop je door naar mijn collega's.
Klik op de link's hieronder voor hun blogs:





9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee Annette!
    Je hebt me weer geïnspireerd. Dank je wel.
    Leuk dat je weer mee doet vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal leuk en vrolijk uit.
    Ik wens je een mooi en creatief jaar toe.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke projecten. Die slinger en die rietjes, helemaal te gek! Heel gaaf, Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk wat je allemaal hebt gemaakt, deze set is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige leuke set heb je gemaakt! Gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUperleuk! Ik wil ook wel graag naar dat feestje komen

    BeantwoordenVerwijderen