vrijdag 19 oktober 2018

Herfst/Winter Swap Creatieve Harten

Lotte organiseerde ook dit keer weer een Swapperdeswap;
de Herfst/Winter Swap voor de Creatieve Harten.

Van te voren geef je je op met welke set je uit de Herfst/Wintercatalogus
de swap gaat maken, ik koos voor de 'Feathers and Frost' stempelset.

Voor deze kaart werd ik geïnspireerd door demo Brian King uit de USA.
Ik vond de kleurencombinatie van de kaart die hij gemaakt uit zó mooi;
'Real Red, Pool Party en Shaded Spruce'.


Ik koos ervoor om de mat van de groene kleur 'Shaded Spruce'
door de 'Big Shot' te halen met de prachtige embossingfolder
'Tin Tile Dynamic Textured'. Ik ben dol op die 'tegeltjesstructuur'.

Na de sluitingsdatum voor het inschrijven, kreeg ik de Swapgroep door
waar ik dit keer bijhoorde, nummer 3.
Er hadden zich totaal 15 dames ingeschreven, dus bestond de groep uit 5 personen.


Vandaar dat ik de kaart in vijfvoud maakte, waaronder natuurlijk
een voorbeeld voor mezelf.


De prachtige takjesstempel kleurde ik in met de aquapainter en inkt
in de kleuren 'Real Red' en 'Shaded Spruce'.
En zie je dat leuke glimmertje? 
Dat zijn de rode diamantjes uit de jaarcatalogus.


De envelop en de binnenkant van de kaart gaf ik ook een stempeltje,
dat maakt het net een beetje specialer.

Leuk dat je een kwam kijken en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten