vrijdag 28 september 2018

Kerstworkshops

Let op! Let op! 
De workshop die op 7 november gepland stond, 
is komen te vervallen! Nu 28 november!

Op woensdagavond 14 november
 van 19.30 - 22.00 uur
en op 
woensdagochtend 28 november
van 9.00 - 11.30 uur
organiseer ik een
 'Kerstkaartenbuffet'.

Net als bij een buffet krijg je van te voren een menukaart te zien.
Ik stuur deze zo'n 2 weken voor de workshop naar je toe.
Het menu bevat kaarten, labels en geschenkdoosjes en alles
is gemaakt met de prachtige materialen van Stampin'Up!®.

Je kiest er minimaal 3 en maximaal 10 uit.
Voor de 3 projecten, koffie/thee en wat lekkers betaal je €10,-.
Voor ieder project wat je verder maakt kost het je €2,50 per project.

Op de dag zelf zorg ik dat dan jouw pakketjes klaar staan waarmee 
jij direct aan de slag kunt gaan.

 Meld je aan via deze link:

Ik ben druk bezig om voorbeelden te maken.
Om je alvast een beetje een impressie te geven laat ik
het mooie designpapier zien waarmee we gaan knutselen.

Uit de jaarcatalogus het prachtige designpapier 'Under the mistletoe':

De traditionele kerstkleuren rood en groen.

Uit de Herfst/Wintercatalogus komt het designpapier 'Joxous Noel':

Dit prachtige papier met glimmende koperaccenten.


Verder gebruik ik diverse stempelsets waaronder de nieuwe Nederlandse
'Vrede met Kerst'.

Ik hoop je dan te zien, tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten