vrijdag 21 september 2018

Country Lane; Uitnodigingen MSC weekend

Een aantal weken geleden maakte ik 8 van deze mini albums
als uitnodiging voor ons jaarlijkse vriendinnenweekend,
wat afgelopen weekend plaatsvond. 


Het idee komt van Caroline (Caro's kaartjes) en maakte ik tijdens 
de High Tea(m)dag van de Creatieve Harten in mei
 maar toen met ander designpapier.


Dit keer maakte ik ze met het mooie designpapier en de stempels
uit de 'Country Lane' serie van Stampin'Up!®.


De stempelafdrukken inkleuren vind ik heerlijk om te doen.


De bedoeling is dat ik nu de foto's ga uitzoeken en dat ieder er drie krijgt 
voor in zijn eigen albumpje als herinnering aan dit weekend.

Het album wat ik hierboven show is mijn eigen exemplaar.
Mijn 7 vriendinnen kregen er één van de volgende foto's.








Nu vragen jullie je vast af wat er in het kleine koffertje zit
wat aan de kaart vast zit.....

    
Een regenkapje als grapje omdat de koffertjes zo leuk zijn.


Het weekend was geweldig! Heerlijk de tijd om bij te kletsen
en leuke dingen met elkaar te doen.

Het organisatieduo voor volgend jaar is al bekend, ik kijk er al naar uit!

Gezellig dat je weer even kwam kijken/lezen!
Tot gauw!


5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat enorm leuk verzonnen. Er mooi gemaakt en dat regenkapje is natuurlijk geweldig. Zo maak je vooraf er al een bijzondere dag van. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Dat regenkapje had mijn vriendin Wendy op de kop getikt

      Verwijderen
  2. hihi, een regenkapje... van die plastic dingen die oma`s vroeger op hadden? Of zijn ze tegenwoordig hipper? Ontzettend leuk om te maken lijkt mij! En je vriendinnen boffen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo'n regenkapje! Mijn vriendin Wendy had die ergens op de kop getikt.
      Het is zeker een leuk projectje om te maken.

      Verwijderen
  3. Wat leuk gedaan! En dat koffertje erbij is wel heel erg leuk! Dankjewel voor je reactie op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen