zondag 25 februari 2018

Picture Perfect Party; plastic doosje met 4 kaartjes

Met het openen van de Lente/Zomercatalogus van dit jaar
was ik in de ban van de kleuren van de Picture Perfect Party Suite.
Heerlijke zoete voorjaarskleurtjes...
Deze set kwam op mijn wenslijstje want verjaardagskaarten
heb je immers nooit genoeg.


Ik besloot om er een luxe kaartenset van te maken met het
leuke transparante doosje.
 Een leuke manier om mijn zelfgemaakte kaarten cadeau te geven.


In het doosje passen 4 kaarten met enveloppen.


Om het doosje heen maakte ik deze band om het net even wat
feestelijker te maken.


Het designer papier is aan de ene kant voorzien van leuke grafische printjes 
en de andere kant heeft een een fotografische afbeelding.


 Aan de fotografische afbeeldingen moest ik even wennen. 
Eenmaal aan het kaarten maken kreeg ik er steeds meer plezier in.


Zijn ze niet schattig deze rolfluitjes?


Een stukje jeugdsentiment...


Wie het hardst kon blazen tot het rolletje helemaal uitvouwde.
Alleen werden ze op een gegeven moment zo nat van het spuug
dat hij het niet meer deed....jammer!


Een zelfgemaakte kaart verdient een mooie envelop!


Vandaar dat mijn enveloppen ook altijd een stempeltje krijgen.


Gisteren was mijn schoonzus jarig en haar gaf ik deze kaartenset cadeau.


FIJNE ZONDAG VERDER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten