vrijdag 9 februari 2018

Heart Happiness; uit mijn comfort zone

 Ik ben gevallen voor de 'Heart Happiness' stempelset vanwege
het grote streephart. Het geeft zo'n mooi verweerd effect.
Hartjes heb je nooit genoeg en deze set heeft diverse vormen.


De kleuren komen uit de 'In Color Collectie 2016-2018'van Stampin'Up!.
Het lila 'Sweet Sugarplum' is mijn minst favoriete kleur, tijd om het
nu eens te gebruiken voor hij uit de collectie gaat. 
Even uit mijn comfort zone komen...


Het strookje hartjespapier stempelde ik zelf net zoals het leuke roze randje,
wat de helft van een hartje is. 



Een paar lovertjes erop of is dat ouderwets als ik ze zo noem...
Is het geen plaatje ?


Een fijn weekend allemaal!
En voor de carnavalvierders, 
ALAAF!

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat je zo weer bezig bent met kaarten maken. Leuke kaart ook voor Valentijn ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen