vrijdag 15 december 2017

Waxinelichtjesdoosje met ‘Merry little Christmas’ design papier

Op zoek naar doosjes waar waxinelichtjes inpassen, kwam ik 
op het wereld wijde web een filmpje tegen van Jolanda Meurs.

Ik werd tot over mijn oren verliefd op dit model en ging ik aan de slag.
En had de smaak te pakken! Komt vast door het mooie zwart/wit papier.
Zelf nooit aan de verrassende combinatie met groen gedacht....

....kies zelf meer voor het contrasterende rood. 
Groen met rood, mijn favoriete kerstcombinatie als het gaat om
ballen in mijn boom.

Deze serie doosjes maakte ik ipv een kerstkaart voor mijn schoonfamilie.
Weer eens wat anders én leuk om te geven.

De bessentakjes komen bij mijn schoonzus vandaan die ze samen met haar man kweekt, 
altijd een vrolijke noot zo in de donkere dagen voor kerst.
Net zoals kaarsjes,heerlijk om naar te kijken en bij weg te dromen.

EEN FIJN WEEKEND!


1 opmerking:

  1. Wat mooi!! Ik zit echt vol verbazing te kijken dat je die zelf kan maken, je zal toch maar zo'n doosje krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen