zondag 3 december 2017

Happy Mail Swap November

Op Facebook ben ik lid van de "Online Stampin Party NL' groep.
Dit keer had ik zin om mee te doen met hun Happy Mail Swap
van de maand november.

Begin november kreeg ik een mailtje met de naam 
van mijn swappartner, welke kaart er gemaakt moest worden 
en verdere informatie.

Tanja Zwerver werd mijn partner en voor haar knutselde ik
deze leuke pop-up book fold kaart. 
Dit model kaart is de basis waar iedereen mee aan de slag ging.

Natuurlijk met de huisjes van de 'Harts come home'-
én de 'Decemberlabels' stempelset van Stampin' Up!.
Echt mijn favoriete van dit moment.

Vind het alleen jammer dat bij de sterretjes het rechthoekje 
van de vorm zo goed zichtbaar is na het bigshotten.
 Daarom de achterkant gebruikt.
Hebben meer hier ervaring mee ?

Van mijn swappartner Tanja kreeg ik deze swap.

 Een heerlijk vrolijke kaart die ik kreeg op een grijze dag in november.

Het was mijn eerste keer en vond het erg leuk.
bij de volgende Swap ben ik weer van de partij!

Vanmiddag Sinterklaas gevierd met mijn ouders en heerlijk verwend.
Is bij jullie de Sint al langs gewenst ?

1 opmerking: