dinsdag 24 oktober 2017

Vallende blaadjes

De blaadjes vliegen je soms om de oren, het is herfst !
Een heerlijk jaargetijde met prachtige kleuren.

Laatst kreeg mijn zoon een bureau op zijn kamer,
 hij zit in groep 8 en krijgt steeds meer huiswerk. 
Daardoor kreeg ik een prachtige ladenkast in mijn knutselschuur,
 waar ik mijn SU- materialen (die tot nu toe in dozen zat) op kon bergen.
 Ik kwam de incolor 2016-2018 kleuren tegen waar ik weinig mee gedaan heb.


Leuk om met mijn favoriete stempelset te combineren.
Deze prachtige blauwe kleur is ‘dapper denim’. 

De achtergrond met het waterverf effect maakte ik zelf.
Het eikenblad stempelde ik met versamark en bestrooide ik
met zilveren embossingpoeder.

‘Sweet sugarplum’ heet deze paarse tint,
hoe verzinnen ze die namen toch ?

Bij deze kleur vond ik het warme goud mooier.
Ook de sequins werden goud.

Deze warme oranje tint kreeg de naam; ‘peekaboo peach’.

Ook hier wat gouden accenten gebruikt.

Vandaag is het onze 20e trouwdag,
een dag om even stil bij te staan en het te gedenken.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleuren, en gefeliciteerd met jullie twintig jarig huwelijk!

    Groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen