donderdag 11 februari 2016

SUPER Valentijns actie van PostNL

Dat ik een groot fan ben van echte papieren kaartjes versturen,
daar kijkt niemand van op..denk ik.
Ik maak graag kaarten en niets is toch leuker dan
 per post een kaartje te ontvangen
(helaas gebeurt dat steeds minder.....) !!!

PostNL kwam pas al uit met deze leuke hart postzegel,
maar.......

...nu heeft PostNL voor Valentijnsdag een SUPER geweldige actie.
Doe je morgen (vrijdag 12 februari) je Valentijnskaart of liefdesbrief 
 vóór 17.00 uur in de brievenbus met als postzegel een echte lippenstift kus
dan wordt hij gratis bezorgd.

Geweldige SUPER leuke actie toch !

Enne voor de mannen die geen gekleurde lippenstift in huis hebben...
Koop je je Valentijnskaart bij de Primera of  The Read Shop
dan krijg je een speciale postzegel waarop een kusafbeelding
verschijnt als je je lekkere luchtje er op spuit.

 Ook al woont mijn Valentijn hier in huis....
morgen doe ik toch zijn post in de oranje brievenbus op dorp
(nee, niet deze kaart...).

 De kaartjes bij deze blog maakte ik als voorbeeld voor de 
"Koffie & Kaart" ochtend van afgelopen woensdag.
De stempelset "Watercolor Words" uit de jaarcatalogus
van Stampin'Up! stond deze morgen centraal.

Binnenkort volgt nog een verslag van de ochtend....



4 opmerkingen:

  1. Leuke aktie, mooie kaarten !!

    Hier loopt dochter van de pistfabriek rond met een knalrode mond en arme zoon mag morgen als zaterdag postbezorger heel veel rond brengen ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een hilarische actie! Ik had er nog niet van gehoord maar vind hem geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig !! Dat is hier in België niet hoor !! Leuke kaartjes allemaal !!!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen