vrijdag 1 januari 2016

You can create it ! #10 December 2015

De beste wensen voor 2016 !
Dat het een gezond en creatief jaar mag worden.

De laatste keer van "You can create it !",
dé uitdagingsenvelop met materiaal van Stampin'Up!.
Caroline en Inge hebben besloten te stoppen met dit wereldwijde evenement.

het regelen en versturen van de pakketjes naar ons deelnemers,
wat een organisatie telkens weer!

Mijn kaart van You can create it ! #9 November 2015
stuurde ik op naar de "Post a Smile"actie van Shifra.
Bekijk de blog met video voor het eindresultaat van haar actie.

 Het pakketje bevatte veel bling bling deze laatste keer.
Goud, zwart glitterpapier,3 pareltjes, goudkoord,
 2 x vellum met print en 2 witte kaarten.

Aan het pakketje zat deze cirkel met tekst, 
deze verwerkte ik in mijn eerste kaartje.

Het Kerstfeest is voorbij maar de magische dagen
duren bij mij voort tot 6 januari; Drie Koningen.
Na deze dag verdwijnt de kerstboom hier uit huis
en gaan we weer verder met het ritme van alle dag.

Dat het papier uit de Herfst/Wintercatalogus ook heel leuk is
voor een ander soort kaart, wil ik laten zien met de tweede kaart.
Goud en zwart heeft een chique uitstraling,
kijk maar naar deze verjaardagskaart. 

De letters in de tekst kleurde ik in met de Wink of Stella goud.
Eindelijk in de collectie bij Stampin'Up! en ook verkrijgbaar
in het clear, wat een zilverachtig glitterlaagje achterlaat.
Net als Tinkerbell van Peter Pan.

Het "Winter Wonderland" designer papier en vellum
is nog t/m 4 januari te bestellen in de "Year-End Sale".
Neem gerust contact op mocht je interesse hebben,

Kijk bij Caro wat anderen met ditzelfde pakketje maakten.


2 opmerkingen:

  1. Happy New Year!
    Ik hoop dat 2016 voor jou een mooi, gezond en energiek jaar zal worden.

    Je kaarten zijn een prachtig begin van het blogjaar! SUper mooi!

    BeantwoordenVerwijderen