dinsdag 1 december 2015

You can create it ! # 9 November 2015

 Dit pakketje viel rond 15 november in de brievenbus,
kerstpapier met niet traditionele kerstkleuren.
Het designpapier en de mintgroene kleur vond ik mooi,
maar dat grijze papier en draad niet echt mijn ding.

 Eindelijk de stamp-a-ma-jig eens gebruikt om heel precies
een randje tekst te stempelen. Heb tenslotte niet een nieuw
stukje grijs papier als het mis gaat.
De tekst embosste ik met goudkleurig embossingpoeder.

De kerstboom en cadeautjes heb ik uitgeknipt
een precisie werkje zo klein....

en met 3D tape wat diepte aangebracht.

En dit is mijn eindresultaat !

 Het saaie grijze draadje....
 heb ik met inkt rood geverfd, dat maakt het pittiger.
 Het labeltje beplakte ik met papier en kleine
uitgeknipte cadeautjes.
Onderop nog wat dots en restjes papier.

Zo, mijn eerste kerstkaart is klaar !

Ook nieuwsgierig naar wat anderen met dit pakketje maakten ?
Klik dan hier !

December is de laatste keer dat Inge & Caro dit organiseren.
Doen jullie de laatste keer van You can create it ! ook mee ?
Geef je dan hier op !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten