dinsdag 29 december 2015

Agenda 2016 en Meet Me & Stampin'Up!


Nog iets meer dan een week en dan is het zover !
Dan kunnen jullie kennismaken met mij & de Stampin'Up producten,
met de nieuwe producten uit de Lente/Zomercatalogus en zien
welke cadeaus jullie kunnen ontvangen tijdens de Sale-A-Bration
van 2016 bij iedere besteding vanaf € 60,-.

Wil je meedoen met de Make & Take, laat dit dan vóór 4 januari weten
i.v.m. het voorbereiden, via kreaneeltje@gmail.com.

Ook kun je een groot deel bewonderen van de activiteiten die ik
vanaf januari ga aanbieden, er staat een hoop in mijn agenda.
Als je het leuk vindt, kun je je hier ook voor inschrijven,
zodat wij samen aan de slag gaan.
Kijk in mijn Agenda tabblad bovenaan voor het aanbod.

Mocht je nou een datum niet kunnen maar het wel leuk vinden
om een workshop met vriendinnen, collega's,familie, etc. te volgen.
Neem dan via de mail contact met mij op, samen komen wij er wel uit.

Ik hoop jou binnenkort te ontmoeten !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten