vrijdag 18 september 2015

Autumn greetings

Afgelopen winter kocht ik de autumn stempelset
van Joy Craft (of is het nou Noor design).
Nu de herfst langzaam op gang komt,
ging ik er van de week mee aan de slag.
Ik wilde de stempels in gaan kleuren
met prachtige herfstkleuren
en stempelde ze met zwarte inkt....
Toen pas zag ik hoe mooi ze eigenlijk zijn
gewoon in simpel in zwart en wit.
Ik verwerkte ze in deze blokjeskaart.
De randjes maakte ik ruw met de papier distresser
en gaf er een vintage look aan met de distress inkt
'vintage photo'.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, deze kaart vind ik prachtig! Mooi in de detail ook!

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gestempelde herfst komt prachtig tot haar recht zo.......
    Herfstige groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden zo zonder in te kleuren, wow!

    BeantwoordenVerwijderen