maandag 13 juli 2015

Sweet Cherish

 Bij Bink, een klasgenootje van Stijn,
werd een tweeling geboren;
Storm & Zara.
Laatst kocht ik het 'Berry sweet cherry'-stencil
van Joycrafts en wilde daarmee aan de slag.
 Bij Margriet was er laatst een leuke SU-aktie
en daar kreeg je bij de bestelling 
een papierblokje cadeau.
Daar komt het leuke kersenpapiertje uit.
Aangezien ik lang twijfelde trok deze actie 
mij over de streep om het pakket met het
in color 2015-2017 papier en inkt te kopen.
Mooi om uit te testen met deze kaart.
De inkt is kleur cucumber crush/grasgrün,
een heerlijk frisgroenkleurtje.
De kersen hebben de watermelon wonder/
melonensorbet kleur.
De envelop kreeg een kersenstempel
van Kars uit mijn stempelverzameling 
en kleurde ik in met genoemde kleuren.

Als het goed is, valt vandaag
deze kaart bij Bink en zijn familie in de bus.




4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart! Je maakte de kaart heel persoonlijk, dat zal zeker goed in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart geweldig mooi. Heel zomers en fris van kleur. Die kersen vind ik geweldig. De uitdrukking ' de kers op de taart ' hoort hier wel bij.
    Bedankt om mijn 80 ste volger te worden . Hoera !
    Bij deze heb ik ook de tijd genomen om je laatste gemiste berichten te lezen . Leuk allemaal !
    Tot blogs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie originele kaart heb je gemaakt voor de tweeling.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen