maandag 29 december 2014

Happy 2015

Je krijgt altijd kerstkaartjes van mensen waarvan je 
het niet verwacht of die jezelf door de drukte 
dit jaar geen kaartje hebt gestuurd.....
Daarom heerlijk 'gerommeld' met gesso en distress inkt
en een paar nieuwjaarskaarten gemaakt.
Ik denk alleen dat mijn gesso niet (meer) goed is want
na goed roeren blijft het dun. Kan dit ?
 Een voordeel is wel dat het snel droogt,
maar het geeft niet het resultaat wat ik ervan verwachtte
of op internet zie......
De sterren mask is van Dutch doobadoo, de letterstempel 
van Eline's alphabet. De distresskleuren die ik gebruikte zijn:
dusty concord,broken china en squeezed lemonade.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling !

En voor 2015 veel gezondheid,
geluk,liefde en veel tijd om 
creatief bezig te zijn !

Tot volgend jaar !

1 opmerking:

  1. Dolend over het internet, hoppend van blog naar blog kom ik mijn wensen ook hier brengen.

    Een voorspoedige jaarwisseling en een mooi 2015

    Vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen