maandag 22 december 2014

Belofte maakt schuld


Vorige week had ik vrij van mijn werk.
Niet zo'n heerlijk weekje van luieren,
lezen,shoppen en bijtanken maar ......
dubbel zo hard werken om een belofte te vervullen !
Want als je wat beloofd dan moet je het ook doen !
Ik had Stijn (DS) beloofd dat hij dit jaar 
een nieuwe kamer zou krijgen !
Gelukkig was zijn babykamer niet al te babies
en kon hij er 8 jaar meedoen.
Van de week bleek het toch meer verkleurd dan ik dacht......
 Gelukkig hielp hij een handje  met het oude behang
verwijderen en het bedenken hoe het moest gaan
worden. Zwart met rood.....dat was zijn keus.
Niet helemaal de mijne !
Niet omdat ik de kleuren niet mooi vindt,
maar meer om de werking van die kleuren op Stijn.
Hij doet er namelijk heel lang over om in slaap te vallen
en met een rode muur zag ik het nog langer gaan duren.....

 Zaterdagavond was het klaar.....
Een aardige compromis toch ?
Nou ja klaar ?
Zo goed als klaar.......
(moet alleen de komende tijd nog wat dozen
leegmaken en in de kasten terug plaatsen)
Hij kon na een midweekje bij ons logeren,
 gelukkig terug naar zijn eigen plekkie.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een stoere jongenskamer. En het behang vind ik echt geweldig! Was vast wel gezellig saampjes op een kamer slapen ;-)

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt mooie jongenskamer. Ik vind de kleuren alvast heel geslaagd!
    Fijne feesten!
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel gezellig zo samen op de kamer (:
    Zijn nieuwe slaapkamer ziet er stoer uit, leuk behang met de houten look.
    Met beddengoed kun je toch nog de rode kleur integreren.

    BeantwoordenVerwijderen