zaterdag 18 oktober 2014

Vernaaide linten in oktober

 Een beetje later......
 maar hier zijn de vernaaide linten in oktober.
Ben nu druk met de wit- en sneemerklap dus snel gaat 
het op dit moment niet.
Het onderste lint bevat veel zwart, dat kost veel tijd,
maar er zijn wel wat kruisjes bijgezet.
Daarboven komen nog de rode letters met "vernaaide linten.."
Bovenin het lint nog afmaken en dan is hij klaar....
maar dat kost nog wel een paar uurtjes hoor !

Heb nu een weekje herfstvakantie dus hoop weer
een stuk verder te borduren !

Tot de volgende maand !

4 opmerkingen:

  1. Nou ik vind dat je goed opschiet, het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit patroon vind ik zo mooi, dat wil ik ooit ook nog eens gaan borduren! Ik wens je een heel fijne herfstvakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt dit ontzettend mooi. Ik hoop er ook eindelijk in de winter aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen