donderdag 17 juli 2014

SAL I ?

Als je regelmatig op het internet surft,
komt er allerlei schitterends langs.
Zo heb ik lang getwijfeld of ik nou wel of niet 
met het randjes-per-week-project mee zou doen,
maar de e-cursus van de handwerken van het eiland Marken
bezit zoveel werk dat ik ervan af zag.

Nu kwam er weer iets moois in beeld; 
de S(titch)A L(ong) van Blackbird design.

SAL I ?

Vaak wint mijn verstand het van mijn hart,
maar met de zomervakantie voor de deur
 kan ik deze keer de verleiding niet weerstaan.....

 Nu rest alleen nog de vraag;
met welke kleurencombinatie ga ik het doen....
De kleurencombinatie van Gentle Arts of
de kleurencombinatie van Classic Colorworks...

Ik borduur met DMC omdat ik in mijn omgeving
niet zo snel een winkel weet, waar ze de andere garens verkopen.
Nu nog even zoeken naar het geschikte linnen
en dan kan ik gaan beginnen !


5 opmerkingen:

  1. Je hebt je zomer gekregen hoor, weer opgeknapt ? Prachtig project, lekker doen.

    Tweede palet vind ik klassieker maar op de doek han het anders uitvallen. De engelse doeken zijn vaak wat romantischer van kleur dan de onze !

    veel plezier en fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer opgeknapt ! Vorig weekend al redelijk (zie nieuwe blog) ! Zelf heb ik nog geen vakantie maar de kinderen wel, dus gaat ook bij mij wat meer de "vakantiestand" in....

      Verwijderen
  2. Ja die is mooi en je kleuren ook. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, zelf zou ik voor de onderste kleuren gaan, ik ben er ook mee bezig. Heel leuk om aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh....MOOI!!!
    Ja, om helemaal flieft op te worden ;)
    Ik had hem nog niet gespot maar ga gelijk speuren!
    Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen