vrijdag 18 april 2014

Knipperdeknip......klaar !

Afgelopen dinsdag was onze zoon Stijn jarig.
Voor hem maakte ik met washitape een 8 op het raam....
en op de woonkamerdeur.
Op school trakteerde hij deze springende haasjes in een veld
 van lentebloemetjes. De paaszoenen vormden een vrolijk grasveld.
Stijn mag voorlopig geen koemelk meer. Hij houdt zich daar netjes aan.
Voor hem maakte mijn vriendin Wendy deze "kwarktaart" van sojayoghurt.
Ik vond hem heerlijk maar Stijn nam 1 hap en was er niet weg van.
Toen zijn zus in maart jarig was, heb ik het zelf al geprobeerd
(Ik voegde er toen iets te veel gelatine aan toe).
Stijn is van deze taart dus niet echt gecharmeerd.
Helaas kan ik geen monchoutaart maken zonder koemelk (toch ?), 
daar is hij helemaal verzot op.
Zijn cadeau's...(waar zou hij gek op zijn ?)
Van Opa en Oma kreeg hij daarom ook een jaarabonnement
van zijn favoriet Donald Duck.

Zondag komt mijn broer en zijn gezin uit Friesland nog
 met het laatste cadeau,
een paar Friese klompen !

1 opmerking:

  1. Alsnog proficiat.

    Lekker veel leesvoer, zie ik nu ook snoep tomaatjes tussen staan !?;)

    Lastig zo'n koemelk allergie, mijn dochters hebben dat ook maar door toch steeds een beetje te gebruiken gaat het iets beter.

    BeantwoordenVerwijderen