donderdag 6 februari 2014

Druk bezig !

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgster, Martine 
Veel leesplezier op mijn blog.
Nu bekend is geworden dat er 4 april op Marken 
een dag georganiseerd wordt voor de deelnemers aan de e-cursus ,
ben ik druk bezig aan mijn wit- en sneemerklap.
Ik wil wel wat kunnen showen die dag !
De eerste brede zoom is klaar, alleen de
lommertjes moet ik nog maken. 
Deze bevindt zich onder aan mijn lap.
Nu ben ik aan de bovenkant druk bezig....
het indelen van de lap houdt mij wel bezig hoor.
Wat ga ik waar doen en wat voor werk
 komt er nog bij in de komende lessen.
Gelukkig kan ik af en toe spieken wat anderen er van maken
op de Yahoo group. Heel leuk om te zien dat het zo leeft
en dat het bij iedereen anders wordt.

3 opmerkingen:

  1. Dat zal een leuke dag worden. Mooie zoom! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ja zal een leuke dag zijn !!

    Knap gedaan, zover ben ik nog nooit/niet gekomen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wie weet zien we elkaar!! Ik heb nog niets te showen, maar ben wel van plan te gaan!!!...;)

    BeantwoordenVerwijderen