zaterdag 21 september 2013

Verlichte Molenviergang

In mijn hoofd zit een lijstje...
een lijstje met dingen die ik ooit nog eens wil doen.

Gisteravond weer iets gedaan wat op dat lijstje stond...
de verlichte molenviergang van Zevenhuizen bekijken.

Rond 20.00 uur begon het te schemeren....
Stijn wilde graag als eerste de losse molen bekijken,
de molen van Jan Ottevanger.
Het leuke was dat de wieken deze avond ook draaiden,
er was alleen niet zoveel wind.
Via het dijkje langs de Rotte naar de andere 3 gewandeld.
Met de prachtige luchten en het mooie weer erg genoten...
alleen het fotograferen was moeilijker dan ik dacht.....
Ze werden allemaal een beetje spooky .....
onscherp.
Van een lieve mevrouw mocht ik haar statief even lenen,
wat resulteerde in dit perfecte plaatje !

Nu kan ik weer 2 wensen toevoegen aan mijn wensenlijstje:
een statief en nog een keer in mijn uppie een avond naar de verlichte molens
om te fotograferen.

Misschien volgend jaar ?


Vanavond staan de molens nog in de schijnwerpers,
dus woon je in de buurt......



3 opmerkingen:

  1. Wat mooi, vind de foto's toch wel mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een beetje aan het rondneuzen op blogs, zie ik plotseling de Molenviergang van Zevenhuizen. Lijkt me prachtig als ze verlicht zijn. Je foto's zijn al wonderschoon. Ik zal eens opletten wanneer ze weer verlicht zijn, dat zal wel volgend jaar worden. Ik woon nl. buiten het dorp aan de overkant van de Rotte.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik woon niet in de buurt, dus vind ik het erg leuk om dit bij jou te kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen