zondag 27 januari 2013

Zimpe zampe zompen.....

Jippie...mijn twaalfde volger !
Welkom... Petra van "de sfeer van toen" !

Vandaag eerst eens bij een aantal lo's de puntjes op de "i" gezet,
zodat ik weer wat aan jullie kan showen
(en ik van mezelf mag gaan borduren aan de vernaaide linten...)
Sommigen lagen er al een hele poos maar waren nog net niet klaar.
Diegene die ik vandaag show is de meest recente....
Een lo van Stijn op klompen in Madurodam 
met papier van My mind"s eye van de papierlijn "Miss Caroline".
 Ik borduurde een randje met turquoise twine...
Sneed diverse cirkels met de Slice....
Naaide de grote cirkels vast met de machine....
En bracht wat glossy accents aan....
kijk het glimmen op de rode bloem.

3 opmerkingen:

  1. Geweldige LO! Ik heb nog nooit gescrapt, jammer eigenlijk. Alles wat ik doe stuur of geef ik weg. Een LO bewaar je... (-;

    Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan en succes met het combineren van werk en gezin! Veel werkplezier!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layout zeg! Heerlijk die vrolijke kleurtjes!

    Je vroeg hoe ik dat randje langs mijn tags kreeg. Dat zit al standaard zo in de stans gewerkt. Deze is van het merk Papertrey Ink.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen