zaterdag 10 november 2012

Mijn geheime troef

Bij Willy (de tante van Tjorven) stond donderdag een blog
of je mee wilt breien aan wanten en sokken voor een kerstboom.
Eigenlijk voel ik me een beetje schuldig,
want beter had ik dit blogje kunnen plaatsen.
Ik ben namelijk een beetje de aanstichster geweest 
dat Ineke dit idee kreeg.
 Ik handwerk namelijk bij "Blij dat ik brei"
(alleen dit jaar nog niet geweest).
en vorig jaar liet ik Ineke de boom van wanten zien die
Willy op haar andere blog geplaatst had.
Dit bracht Ineke op het idee om dit jaar
voor het project van Yvonne Kroon 
(waar wij tijdens "Blij dat ik brei" ook voor sparen)
zo'n boom te maken met wanten en sokken
voor de Roma in Roemenië.

Gelukkig ben ik wel dat Willy hem plaatste,
want zij heeft veel meer volgers dan mij.

Zelf ben ik niet van het breien
en al helemaal niet van sokken/wanten.
Maar gelukkig heb ik mijn geheime troef...
mijn moeder !
Zij breit graag sokken en heeft voor Willem (DH)
al heel veel sokken gebreit.
Alleen was het vinden van groene wol
nog niet zo makkelijk.

Ik hoop dat dankzij Willy's blogje
er nog extra sokken en wanten binnenstromen !
Klik alle gekleurde linken aan om het bijbehorende verhaal te lezen.

1 opmerking:

  1. Hej Annette, ik las je reactie op mijn blog. Dat had je wel eens eerder mogen vertellen dat jij hier achter zit. Leuk dat die kerstboom uit Noorwegen zo'n vervolg krijgt in Nederland dankzij jou. Ik vond het al zo jammer dat ik nog helemaal niet van dit project gehoord had, omdat het in de zomer al op haar website heeft gestaan. Via een blog kunnen we het juist onder de aandacht brengen. Ik denk dat er via het oproepje wel extra sokken en wanten binnen gaan komen. Zelf ben ik ook al aan het breien. Fijn dat jij je geheime troef hebt ingezet.
    Laat je nu hier wel tzt een foto van jullie boom zien?
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen