vrijdag 3 augustus 2012

De eerste rode tomaat


Het begint allemaal met een bloemetje...
dat verandert in een groen bolletje.
Met warmte en veel zonlicht kleuren ze rood.

Stijn (DS) zijn tomaat heeft de primeur,
de 1e rode tomaten in de kas.
Nou ja,tomaten....zeg maar gerust tomaatjes.
Stijn koos namelijk zaad van de kleinste tomaat ter wereld.

De verliezers ergeren zich groen,nee niet geel.
Nog even hangen,jongens !
Links wordt de lekkerste pastasaustomaat
en rechts wordt een zebratomaat met streepjes.

Over streepjes gesproken....
Vanavond komt op één om 22.05 uur
"The boy in the striped pyjamas"
(Stond al lang op mijn verlanglijstje).
Ik neem hem op want ik ga een avond
op stap met mijn man.

FIJN WEEKEND !


2 opmerkingen:

  1. Hmm, ziet er zeer smakelijk uit!

    Veel plezier met je man vanavond!
    De film ken ik niet, ik zal eens kijken waar het over gaat.

    Fijne dag,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een heerlijke maaltijd uit je tuin. Mooi om alles zo te zien groeien.
    Een indrukwekkende film, staat nog op mijn netvlies. Krijg weer kippenvel als ik er aan denk.
    Fijne avond, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen