maandag 12 maart 2012

Feest met eerste blaf !

Zaterdag jl. was het groot feest, want Manon (DD) was jarig.
In de loop der jaren hebben we aardig wat tradities opgebouwd.
Sinds ze klein is,maak ik de avond voor het feest een raamschildering met leeftijd.
Gelukkig voelde ze zich er nog niet te groot voor....
(en ook niet voor de fototaart)
Het probleempje was alleen dat zij op vrijdagavond lang opblijft en
ik juist op vrijdagavond supermoe ben.
Dus stond ik met mijn superduffe hoofd om 22.30 uur
nog een raamschildering te maken.
Ondertussen blies Willem (DH) de ballonnen op.
Spike keek met grote belangstelling naar die vreemde dingen op de grond.
Er klonk een zacht gegrom wat steeds luider werd...
en ja hoor....
daar was zijn eerste blaf.
Raar he, maar ik voelde me trots en blij;
 net als bij het eerste lachje van Manon.
Mijn kleine juffrouw Pollewop begint een dame te worden,
waar blijft de tijd ?!

2 opmerkingen:

  1. Felicitaties voor jullie juf.Pollewop.
    Mooie raamschildering, leuke traditie.
    Lief die eerste woef!
    Fijne zonnige week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine meisjes worden echt snel groot hé?! (net als kleine hondjes idd) Nog van harte gefeliciteerd en jullie hebben een erg leuke traditie!!! Zou leuk zijn als ze die zelf later voort gaat zetten!

    BeantwoordenVerwijderen