woensdag 4 januari 2012

New home

Iedereen een gezond,
liefdevol,inspiratievol
en creatief 2012 toegewenst.

Heb zin om te freubelen
 maar er komt niet veel uit mijn handen.
Ik geniet van de vakantie,speel samen met Stijn (DS)
een legospelletje op de wii,speel taxichauffeur voor Manon (DD),
poets af en toe tussendoor en heb een sollicitatiebrief geschreven.

Maar vanmorgen kwam er wat uit mijn handen
en heb ik deze kaart gemaakt...

Onze oppas Joanne heeft 16 december de sleutel gekregen
 van haar toekomstige woning,
waar zij met haar Sander gaat wonen.
Voorlopig zijn ze nog aan het opknappen
en het voorbereiden van hun huwelijksdag in september.
Gisteren de Cards Only gekocht en
heb daar deze schets uitgebruikt.
Het papier is van weRmemorykeepers "autumn splendor"
 en de stempels van maya road.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Kaneeltje, ik wens jou veel goeds voor het nieuwe jaar! Je bent altijd zo trouw bij mij, dat waardeer ik! Leuk dat Joanne een eigen huis heeft...
    Fijn dat ik ook bij jou kan reageren, dat lukte tot voor kort niet
    Lieve groet,
    Mienke

    BeantwoordenVerwijderen