maandag 5 december 2011

Het was me een Sintfeest !

Zaterdag vierden we het Sintfeest met mijn schoonfamilie,
 de surprises en gedichten vlogen om mijn oren .
Stijn (DS) is de enige die hier nog niet aan meedoet maar de andere 15 wel.
Ik werd vereerd met deze surprise " het huisvrouwbordspel"
 en een gedicht om mijn huisvrouw-imago op te krikken.
Mijn hele weekschema werd even uitgelicht en aan het eind de twee zinnen;
EN!!! Is er IEMAND hier,die denkt dat jij een makkie heb,
die slaat Sint graag persoonlijk loeihard op z'n bek !
Wat een grove taal.
Maar ja, er zijn nog steeds mensen die neerbuigend doen over dit beroep.

Deze surprise was mijn werk, een kanariepiet.
Het ging dit jaar niet zo lekker met het maken,
het begon met een duif, maar tijdens het creëren leek het daar niet op.
Het bleek een ander ras, dus daar ontstond de kanariepiet.


Gisteren vierden we Sinterklaas met mijn familie.
Het werd iets anders dan gepland....
(de lootjes waren getrokken,sommigen surprises al gemaakt,
maar dat gedeelte stellen we even uit tot een andere datum in december)
want afgelopen vrijdag onderging mijn schoonzus haar moeder
een zware operatie.Dus dan staat je hoofd er niet zo naar.
Maar om toch even stil te staan bij de Sint,
kwamen mijn ouders bij ons gourmetten
en bracht de Sint toch nog wat cadeautjes mee.

Het was een TOPSint !

Ik wens iedereen die vandaag nog Sinterklaas viert
een topavond toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten