maandag 14 november 2011

Even gluren naar mijn nieuwe spread & 2 kaarten

Alvast een gluurmomentje naar de spread waar ik op dit moment mee bezig ben.
Het papier is van WeRMemoryKeepers "autumn splendor".
 Ik moet de originele foto's nog af laten drukken en de spread versieren en dan krijgen jullie het te zien.

Vorige week heb ik nieuwe design cards gekocht voor onze Slice;
vintage findings en turkey daze.
Natuurlijk even testen hoe en of ze het doen en gelijk met restjes van de spread 2 kaarten gemaakt.

Deze kaart met tag voor de moeder van mijn schoonzus
 die wacht op uitslag uit het ziekenhuis.

De 2e kaart voor de partner van mijn schoonmoeder,
 die ons ( en de rest van de familie) trakteerde op een etentje, wat leuk en heerlijk was.

1 opmerking:

  1. Die spread ziet er veel belovend uit Annette. Dat uiltje is zoooo schattig. Ook de kaartjes zijn erg leuk.

    Je vroeg me welke sneeuw ik heb gebruikt. Dat is Pluster Tex (gekocht bij Scrapdelight). Als je het spul verwarmd, dan 'popt het op'.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen