woensdag 2 november 2011

Een roze bril ?

Gisteren de laatste kaart van dit trio verstuurd,
 gemaakt met de papierlijn "uncommon" van Authentique.
Met glimmermist heb ik vaak ruzie, doet nooit wat ik wil
 (of misschien gebruik ik het te weinig).

Ineens gek op vlinders.....

Soms ontdek je ineens materiaal wat je nooit gebruikt hebt.....
je koopt wel eens iets wat ooit van pas kan komen,nu dus.

Tot nu toe zijn al mijn maaksels op dit blog erg roze getint,
wil je ander werk zien (www.kaneeltje.weblog.nl)....

P.S. Ben bezig met een nieuwe lo met mooie herfsttinten,
dus kom gauw weer eens langs.....

1 opmerking:

  1. Mooie serie heb je gemaakt. Je oude blog ziet er toch al anders uit dan die van mij. Ik heb er nu een tweede blog bij http://detantevantjorven.blogspot.com/
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen