dinsdag 6 december 2022

Stampin' Up! Ringed with Nature * Kerststerren


 Vanmorgen was er weer een Koffie&Kaart Facebook Live dit maal
 een extra Kerst editie omdat ik al 2 weken geen Koffie&Kaart
 momentje gehouden had. Vandaag een snelle manier om 4 kaarten 
tegelijk te maken (als je het in 1x goed doet en niet als mij in het
 filmpje).



Snij een stuk cardstock op 20 x 28.7 cm.
Je zet met potlood op alle 4 de middelpunten (10 en 14.35 cm)
een streepje en gebruikt dit met het gridpapier om het A4 in het
 midden te leggen, zodat je de middellijnen goed zichtbaar zijn en 
je goed stempelt.



Ga nu lekker los met stempelen tot je een patroon naar je zin hebt.
 Ik gebruik de Ringed with Nature stempelset  hiervoor.
En snij het als je klaar bent in vieren. Van de 4 matten kun je snel
 4 kaarten maken. Kijk voor meer inspiratie eens bij het 
YouTube kanaal van Ruth Trice, daar haalde ik ook mijn inspiratie
 vandaan.



 Ik sneed het A4 Cherry Cobbler cardstock op 2 verschillende 
manieren om meer inspiratie te geven. Op de korte kant op 10.5 
en de lange kant rillen 14.85 en de andere op de lange kant op
 14.85 en dan weer de lange kant rillen op 10.5 cm. En dan kun
 je hier weer kiezen uit een horizontale of verticale versie.



In het kader van simpel en snel stempelde ik bij 2 kaarten de
tekst gelijk op de kaarten. De tekst komt uit de Fantastische
Feestdagen stempelset. Voor wat extra blingbling voegde
ik de Red Rhinestone decoratiesteentjes toe.



De andere 2 kaarten maakte ik wat sjieker door de gouden tekst
(die ik stempelde met Versamark en goud embossingpoeder) 
op een label te stempelen die ik uitstanste met de Seasonal
Labels stansenset. Deze plakte ik verhoogd op met de 
Stampin' Dimensionals



Ik voegde er een gouden strikje aan toe met het Simply Elegant
draad en wat goudkleurige Brushed Metallic decoratiesteentjes.


Volgende week is het weer tijd voor de Koffie&Kaart kit, die je nu
nog kunt bestellen via deze link. Ik show het project en de kit
ook in de Facebook Live van vanmorgen of lees er hier meer over.


Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 1 december gaan er diverse producten uit
de Mini Catalogus in de uitverkoop. Kijk voor
het actuele aanbod hier op mijn website.
Vergeet ook niet de Koopjeshoek te bekijken,
ook die is aangevuld.

---

Gebruikte Producten voor deze Koffie&Kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten