dinsdag 2 juni 2020

You Can Create It! Mei 2020 *Bijzondere Zonnebloemen/ Celebrate Sunflowers


Ik opende het zakje van mei uit de 'You Can Create It!'
kwartaalkit en was een beetje teleurgesteld.
Een stukje grijs en stukje wit cardstock.
Toen ik er beter naar keek, zag ik dat het witte cardstock
aquarelpapier was en schoot mij wat te binnen!

Met de prachtige grote zonnebloemstempel uit de nieuwe Nederlandse
stempelset 'Bijzondere Zonnebloemen' van Stampin' Up!® ging
ik aan de slag.


Als eerste begon ik met 'Versamark' de grote zonnebloemen te
stempelen op het aquarelpapier en die met embossingpoeder
te bestrooien. Met de 'heat tool' verwarmde ik het om het 
embossingpoeder te laten smelten.

Twijfelde over de kleur grijs, dus Anne-Marie van 'Mooi van Papier'
even een mailtje gestuurd. Bij haar bestel ik altijd de 'YCCI!-kit'.



Het bleek 'Gray Granite' te zijn en met 'Aquapainter' maakte ik
de ruimte tussen de zonnebloemen goed nat. Daarna duwde ik er
met de aquapainter steeds een beetje inkt in, net zolang als ik
tevreden was.



De zonnebloemen inkleuren startte ik met het licht gele 'So Saffron'.
Het even laten drogen en daarna verder met 'Crushed Curry'.
De grijze achtergrond vond ik toen toch te licht en die heb ik
nog een keer nat gemaakt en inkt toegevoegd.



Terwijl het aquarelpapier droogde heb ik de basiskaart bestempelt
met de zonnebloemen en de 'So Saffron' inkt.
Daar de 'Gray Granite' mat op geplakt en de inmiddels droge 
zonnebloemen achtergrond.



Op een restje grijs cardstock stempelde ik de tekst met versamark, 
die komt uit de stempelset 'Van Alles Wat'. Met wit embossingpoeder
heat embosste ik het.

Dit is wat ik met de mei- envelop maakte, kijk bij Anne-Marie
en Danielle naar wat er verder wereldwijd meegemaakt werd.

Morgen komt de nieuwe Jaarcatalogus van Stampin' Up!® online
en zijn alle nieuwe producten te bestellen, stuur mij gerust een

Ook voor als je de nieuwe Jaarcatalogus op papier wilt ontvangen,
kun je mij een mailtje sturen, lees wel even hieronder hoe en wat.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Workshop@Home juni


Woensdagavond 17 juni is de volgende Workshop@Home.

Je ontdekt hier de nieuwe In Color kleuren van Stampin' Up!
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten