maandag 11 februari 2019

Projectbeschrijving Doosje bloghop Creatieve Harten: Painted Season bundel

We zijn bijna op de helft van de Sale-A-Bration.
De Sale-A-Bration is dit jaar zo'n groot succes er is 
zelfs al een product uitverkocht; het combopak linten.

Niet getreurd er zijn nog genoeg cadeautjes te kiezen en 
a.s. vrijdag 15 februari worden er weer nieuwe producten
toegevoegd, de Second Release.


Ik ben voor deze projectbeschrijving aan de slag gegaan
met de 'Painted Seasons Bundle' die je vanaf a.s. vrijdag kunt kiezen
 als 'Sale-A-Bration' cadeau bij een bestelling vanaf €120,-.


Ik beken dat ik vooral viel voor dit prachtige designpapier en 
met name de grafische kant.

De basis van het doosje maakte ik met een "Grapefruit Grove' foilsheet,
die je ook tijdens de 'Sale-A-Bration' kunt kiezen bij een bestelling van €60,-.

Mijn inspiratie komt van Angelina van Intatwynedesigns

Laten we aan de slag gaan...
Zie dat de tekst op de foto's niet zo duidelijk is, 
dus schrijf ik het er ook onder...


Doosjes basis 12.7 x 14.6 cm of 5 x 5-3/4"


Ril de foil sheet op de witte kant i.v.m beschadigen

 

Ril de korte kant op 1.9 & 10.8 cm of 3/4 & 4-1/4"


Ril de lange kant op 1.9, 6.4, 8.3 & 12.7 cm of
3/4, 2-1/2, 3-1/4 & 5"

 

Je ziet dan dit lijnenspel op je papier.



Vouw de lijnen voorzichtig met je vingers om, 
een vouwbeen beschadigt al gauw het papier.

 

Knip op de lange kant de plakstrookjes in tot de eerste rillijn.


Dat ziet er dan zo uit.

 

Draai je papier om en knip ook de andere kant.


Smeer op 4 plakstrookjes lijm.

 

 Dat ziet er dan zo uit.


Lijm de bodem van het doosje in elkaar.

 

Dat ziet er dan zo uit.


Zorg er voordat je de deksel vastlijmt voor dat je met
een cirkelpons een half rondje stanst.

 

Smeer de laatste twee plakstrookjes in met lijm.


Klap bedenksel dicht en plak de hoekjes vast.

 

En voilà, het doosje is klaar!


Snijd van designpapier een strook van 2.5 x 14.6 cm of 1 x 5-3/4".

 

Vouw het designpapier om het doosje.


Vouw de lijnen strak met een vouwbeen.

 

Lijm het designpapier aan elkaar vast.


Lijm het niet te strak vast, zodat het bandje er nog af te schuiven is.

 

Bovenop het doosje wil ik graag deze anemoon.


Hebben jullie al de nieuwe clingstempel ontdekt?
Kijk eens hoe handig met het plaatje op de achterzijde.

 

Ook is deze stempel 'Distinktive' wat inhoud dat je met
 één stempelafdruk diepte creëert.


Kijk maar naar de afdruk.

 

En nog een nieuwtje!
Ik knip deze blaadjes uit dat vind ik niet erg, maar Stampin'Up!®
heeft bij alle stempelsets uit de Sale-A-Bration' ook 'framelits-dies' gemaakt!
GEWELDIG TOCH?

Dus ben jij niet zo'n knipper dan kun je vanaf maart de 'framelits-dies'
aanschaffen bij de stempelset die je eerder als cadeautje koos.


En zo ziet het doosje er uit!
Erg leuk om te vullen met lekkers of geld voor een feestje.

Ik hoop dat de beschrijving zo duidelijk is, dat je nu zelf aan de slag gaat.
Stuur jouw creatie per email (kreaneeltje@gmail.com) naar mij toe en
 ik plaats jouw foto op mijn Facebook-Pagina.

Wil je vaker zo'n projectbeschrijving op mijn blog?
Laat het weten in een reactie!

Gezellig dat je even langs kwam, nou ja even...er was een hoop te lezen. 

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten