maandag 30 november 2015

Ik ben (bijna) jarig & trakteer !

13 december is dé dag, dat ik mijn verjaardag vieren mag !
En het leuke is dat jullie dit, dit jaar, een beetje mee kunnen vieren.

* BESTEL JE voor € 43,- of meer Stampin'Up!® producten bij mij
dan krijg je ter ere van mijn verjaardag EEN CADEAU !
Creëer je hiermee een leuk project & stuur je hiervan per mail
  een foto naar mij toe....dan maak je KANS op
een GRATIS MAKE & TAKE bij mij thuis !
De voorwaarden voor deze uitdaging zitten bij je cadeautje !


* Feliciteer je mij op mijn verjaardag via social media
(instagram,pinterest, facebook of deze blog) dan maak
je kans op een GIVE AWAY !

Hou mijn social media in de gaten voor meer informatie !

4 opmerkingen:

  1. Hey Anette , ik volg je blog graag en ik waag graag een kansje voor de give away .
    Alvast een gelukkige verjaardag maar op die dag , kom ik zeker langs op je blog.
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Bovenin mijn website staat een tab met "Stampin'Up!® bestellen ". Hier staat hoe je kunt bestellen. In de rechter zijkant staan de jaar- en seizoenscatalogus als je hier op klikt kom je bij de digitale versie waar je de producten kunt bekijken. Heb je nog vragen, mail gerust !

      Verwijderen