vrijdag 11 juni 2021

Playful Alphabet stansen + Well Suited designpapier * Geslaagd

 
Gisteren was dé dag voor de examinandi, de jongeren van het
voortgezet onderwijs, ze kregen te horen of ze geslaagd waren.



In onze vriendenkring zijn er 5 geslaagd! Voor de jongens
maakte ik deze kaart met de letters uit de Playful Alphabet
stansenset.



Ik stanste ze uit het Well Suited designpapier wat nog tot eind 
juni verkrijgbaar is, zolang de voorraad strekt. De witte mat 
embosste ik met de Tasteful Texture 3D embossingfolder.



De letters plakte ik op een Foam Adhesive vel zodat ze extra
dik verhoogd worden. Het handige van dit vel is dat je ze gewoon
met je Stampin' Cut & Emboss kunt uit stansen.

De tekst komt uit de nieuwe stempelset Samen Sterk.

Een heel fijn weekend!

Groetjes, Annette

---

LAATSTE KANS PRODUCTEN


De Mini catalogus jan-juni gaat ons eind van deze 
maand verlaten, shop nu met korting!
Lees er hier van alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten