donderdag 6 mei 2021

Stampin' Up! Tailored Made Tags + Pansy Petals dsp * Labeldoosje


Gisteravond tijdens de Facebook Live op mijn Facebook pagina
maakten we dit leuke labeldoosje. Ik gaf uitleg hoe je een doosje
 met deksel op maat maakt.



Het mooie donkergroene lint maakt er een feestje van. Het is
het nieuwe open geweven lint in de nieuwe In Color kleur
Evening Evergreen. De tekst komt uit de Van Alles Wat 
stempelset die nu met pensioen is en helaas niet meer 
verkrijgbaar.



In het doosje zitten 5 labels met de nieuwe stansenset Tailor Made
 Tags die je op bldz. 166 vindt. De labels maakte ik met het iets 
stevigere Basic White thick kaartkarton. Tijdens de Facebook Live legde
 ik uit hoe je zulke labels zelf maakt, het stoppelrandje kan je eventueel 
zelf prikken.

 

Het designpapier Pansy Petals wat gebruikt is, kun je vinden
op bldz. 132 in de nieuwe Jaarcatalogus. In de Pansy Petals
collectie zijn de 5 nieuwe In Color 2021-2023 kleuren gebruikt.



De bloemetjes knipte ik zelf uit het designpapier en plakte ik
met Stampin' dimensionals op.



Is dit geen leuk label met dat stoppelrandje langs de kant?!

Hoe je dit doosje maakt, kun je terugkijken op mijn Facebook
pagina en voor wie geen Facebook heeft, kun je het ook
bekijken op mijn YouTubekanaal.





De volgende Doe je mee Facebook Live is op woensdagavond
2 juni om 20.00 uur. Via social media geef ik van tevoren door
wat je nodig hebt om mee te doen.

Leuk dat je er was!

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home Mei


Deze workshop met de Sweet Strawberry stempelset
is t/m 6 mei te bestellen. Lees hier alles!
Geef je op via de link in dit blogbericht.

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten