donderdag 9 mei 2019

Stampin'Up! Sneak Peek Jaarcatalogus 2019-2020 # Bird Ballad design papier & Stitched Nested Label Dies

Afgelopen maandag kwam mijn 'Pre-pre-order bestelling' binnen.
Een Pre-pre-order is een folder met nieuwe producten die je krijgt
nadat je bij Onstage bent geweest en waaruit je alvast enkele 
producten kunt bestellen.

Gisteren ging ik aan de slag met het prachtige nieuwe 'Bird Ballad'
designpapier wat afkomstig is uit de suite/serie 'Bird Ballad'.
Het papier is ontworpen, ingekleurd met 'Stampin' Blends' stiften en
toen weer ingescand voor een zacht en hand ingekleurd effect.


De ene kant van het designpapier bevat vogeltjes, bloesem en veertjes...



...de andere kant kleurrijke patroontjes.
Mijn aandacht werd getrokken door het vrolijke streepjespapier.
Het bevat aan de andere kant een heleboel vogeltjes.



Hier heb ik er een aantal van uitgeknipt, gewoon met de hand.
Bij de 'Bird Ballad' serie zitten wel dies, een soort hexagon rechthoek
met zo'n gestikt randjes effect. 



Hier kun je ze zien, zijn ze niet prachtig?!
De tekst en de vogel komen uit de bijbehorende stempelset 'Free as a Bird'.
Het leuke gele randje is met de 'Decorative Ribbon Border' pons gemaakt.

Vanaf 4 juni zijn deze nieuwe producten te bestellen.

Ben je nieuwsgierig naar wat er nog meer in de nieuwe Jaarcatalogus staat, 
dan kun je hem bij mij aanvragen om alvast door te bladeren.


Mensen die bij mij een bestelling hebben geplaatst in 2019
of een workshop volgden krijgen hem gratis thuis bezorgd.

Wil jij hem ook ontvangen?

Bij een bestelling vanaf €30,- stuur ik hem gratis naar je toe.

Je kunt er ook voor kiezen om hem zo aan te vragen, dan stuur
ik hem tegen een vergoeding van €6,75 naar jouw op.
Dit is incl. verzendkosten.
Mail mij;

Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. ik ben geen kaartenknutselaar, maar ik vind deze wel erg leuk met deze vogeltjes! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen