zaterdag 5 mei 2018

Bloghop Creatieve Harten: Catalogus Favorieten


Het is weer tijd voor de Bloghop van de Creatieve Harten!
Deze maand is het thema: Catalogus favorieten.
Dat is lastig kiezen want ik heb uit deze Stampin'Up! catalogussen
(jaarcatalogus 2017-2018 en lente/zomer 2018) best veel favorieten.
Ook is het vandaag 'International Scrapbook Day' en daarom koos ik
voor een scrap layout.


Om het kiezen iets makkelijker te maken, koos ik voor materialen
 waarvan wij in de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 afscheid gaan nemen.
En die natuurlijk bij de foto passen...

Zoals de stempelset 'Birthday Blooms' met zijn prachtige
grote pioenroos die zo lekker in te kleuren is.
Ook de gele bloemetjes en de oranje stippeltjesdotjes
komen uit deze set.


De zwart/witte stroken papier komen van het 'Petal Passion' designpapier.
De bijbehorende stempelset blijft in de jaarcatalogus maar dit papier niet.


Of wat te denken van die leuke paperclips 'Eclectic Shaped paperclip'
die horen bij de 'Pick a Pattern' serie.
Net als het washitape (die blijft!) en de groene stroken designpapier.

Het groen is 'Emerald Envy' één van de 5 incolor 2016-2018 kleuren
die plaats maakt voor de nieuwe incolor 2018-2020.


Ook de gele 'glitter enamel dots' gaan niet mee.

Het leuke is dat al deze materialen, mits ze nog op voorraad zijn,
nog tot 31 mei te bestellen zijn. Dus pak je kans en mail mij:
kreaneeltje@gmail.com.


Het is tijd om verder te hoppen, klik op de button  en je komt 
op het blog van Diana. Wat zal haar catalogus favoriet zijn?
En wat voor leuks heeft zij er mee gemaakt...klik!

Diana

Als je blijft hoppen kom je langs deze collega's:

2. Annette Koolmees (hier ben je nu!)



13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kleurgebruik. Zo creatief. Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een hele drukke maar hele mooie kleurrijke layout! Super cool gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Wilde hem eigenlijk iets rustiger houden maar vond het toen wat saai

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Jammer dat hij met pensioen gaat....bij mij thuis niet hoor!

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk om zo bezig te mogen zijn hé! En tuurlijk mag je wat zaad van de akelei hebben. Helpt mij het onthouden hoor, want ik ben heel slecht in dat soort dingen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke layout! Ik ben gek op pioenrozen. Er staat hier weer een grote bos in de kamer.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen