zaterdag 20 januari 2018

Pick a Pattern; Happy Mail Swap Januari


De Happy Mail Swap van de facebookgroep 'Online Stampin' Party'
was deze keer een Joy Fold kaart....

....met zelfs de beschrijving om een envelop erbij te maken.

Het 'Pick a pattern'-papier lag nog op mijn tafel en ik besloot
om daar mee aan de slag te gaan.

 Met de grijze dagen is een beetje kleur wel welkom.

 De leuke paperclips horen bij deze serie, ik gebruikte de zwarte
driehoek om het lint vast te zetten.

 De stempels die ik gebruikt heb komen uit de stempelset
'Garden in bloom'.

 Het uitknippen van deze tekenspulletjes was een gepriegel,
maar gaven net dat beetje extra aan de binnenkant.
En gelukkig hoefde ik er geen 100 te maken.....

 Met al die laagjes was het wel een wat zwaardere kaart.
Maar ik heb genoten om hem te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten