vrijdag 22 september 2017

Wat een nieuwe computer allemaal niet teweeg brengt....

Het is weer even geleden dat ik een blog plaatste.
In mijn hoofd heb ik al vele blogs gemaakt,
alleen is de praktijk anders.


Met mijn nieuwe computer ben ik nog niet zo bevriend,
wij snappen elkaar niet helemaal.
Heb al heel wat gepuzzeld en al dingen voor elkaar gekregen.
Het lukt alleen nog niet om de foto in pixels te verkleinen zodat
ik ze op mijn blog kan gebruiken.
 Met een tip van Caro is het gelukt, nog niet helemaal perfect
maar ik kan weer een blog plaatsen
Ondertussen heb ik al heel wat geknutseld.
Toch start ik met het kaartje waar ik lang mee heb gepuzzeld.


Deze leuke kaart maakte ik met het stempelset 'Birthday Blooms'
van Stampin Up. Het bloemetje heb ik ingekleurd met de aquapainter
en inkt, zo leuk om te doen.

Binnenkort ga ik weer een poging wagen...

Fijn weekend allemaal 
en tot later !

1 opmerking: