zaterdag 9 april 2016

Alle labeltjes verzamelen !

 Deze schattige doosjes zitten boordevol labels.
Het basis idee kreeg ik in november van Carrie tijdens het bekijken 
van de video van het Stampin'Up! event; Brussel Onstage live.

 Ik maakte deze doosjes als voorbeeld voor een privé workshop;
6 vriendinnen die gezellig kwamen knutselen.

 Het doosje bevat 5 labels die naar eigen inzicht te versieren zijn.

Ik gebruikte de 'Easter Lamb', 'Birthday Blooms' en '
Honeycomb Hapiness' stempelsets.

Voor het randje rond het kuikentje gebruikte ik
de 'Timeless Textures' stempelset.

 Zo heb je een hoop leuke labels om aan een cadeautje 
te hangen.
Volgende week zaterdag vind er een nieuw Onstage event
van Stampin' Up! plaats in Amsterdam.
Dit keer ben ik er live bij en kan ik alvast zien en voelen
wat voor nieuws er in de nieuwe jaarcatalogus staat.
Ben zo benieuwd !

En heb je zin om ook eens met vriendinnen een keer bij mij
te komen knutselen ? Neem gerust contact op !
Er is van alles mogelijk !

5 opmerkingen:

  1. Een ouder berichtje, maar ik had deze leuke labels nog niet gezien!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey alles goed met je? Bedankt voor je reactie op mijn appelkaartje vandaag.
    Ik dacht jou heb ik al lang niet meer gezien.... dus kom ik even piepen om een reactie achter te laten. Hopelijk is alles goed met je en hopelijk zien we binnenkort iets creatief van je. Niks moet natuurlijk! Wel veel groetjes van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annette, dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Maar wat lees ik nu...Meissie, neem de tijd en de rust. Ik bid voor je!

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen