dinsdag 28 maart 2023

Stampin' Up! Happiness Abounds Voorjaar/Pasen * Slinger


Tijdens de Koffie&Kaart FB Live vanmorgen liet ik zien hoe
je deze Lente- /Pasenslinger maakt. Voor de basis zeg maar
de eieren gebruikte ik de Framed Florets stansenset.



Om het kruis te maken gebruik je maskeerpapier van 1.5 x 5.5 
cm en 3.5 x 1.5 cm. Daar stempel je met zwarte Memento inkt 
de bloemen en bladeren uit de Happiness Abounds stempelset 
overheen en laat dat even goed drogen. Hierna verwijder je het
maskeerpapier.

Inspiratie voor dit project kreeg ik van mijn Duitse collega Mona,
haar kaart zag ik op instagram voorbij komen.



Hierna kleur je de blaadjes in met een lichte Granny Apple Green
Stampin' Blend en de bloemetjes met donker en licht Daffodil
 Delight, donker Petal Pink en donker Pool Party.



De letters stanste ik in het gele Daffodil Delight en Basic Black
cardstock met de Alphabet á la Mode stansenset. De gele letter
plakte ik zo dat de zwarte de schaduw vormt.



Ook maakte ik nog een Lente slinger die je veel langer kunt 
laten hangen. Hier stempelde ik de grote bloemen uit de 
Happiness Abounds stempelset op de buitenste eieren.

Kijk gerust de FB live terug op mijn Facebookpagina om
mij in actie te zien.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze slingers:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten