zaterdag 4 februari 2023

Stampin' Up! Lieve Bloemen + Dainty Flowers DSP * Verjaardagskaarten

 

De aquarel achtergrond van deze kaart maakt ook onderdeel
uit van het Dainty Flower designpapier. Afgelopen dinsdag
liet ik hiervan kaarten zien met de bloemenkant.
De basiskaart is het mooi lila Fresh Freesia cardstock.


De stokroos stempel komt net als de tekststempel en de kleine 
paarse spetters uit de Lieve Bloemen stempelset, beide zijn
Sale A Bration cadeaus. Eerder maakte ik er deze kaarten mee.



De stokroos is een Distinktive stempel en dat kun je hier goed 
zien. Met 1 stempelafdruk zet je meerdere tinten zodat er een
diepte effect ontstaat. 



Bij de ene kaart stempelde ik de tekst op het blauwpaarse
Starry Sky en bij de andere op het paarse Rich Razzleberry.
Dit deed ik met de heat emboss techniek.



De blauwe decoratiesteentjes komen uit de Matte In Color
 2022 - 2024 serie. Verjaardagskaarten heb je nooit genoeg.
Vandaag zelfs 3 verjaardagen binnen onze vriendenkring, 
helaas zit er voor ons geen feestje in, wij hebben beide
 keelontsteking.

Fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE SALE A BRATION CADEAUTJES


Klik op de afbeelding om ze te bekijken!
Vul het artikelnummer wat bij de folder staat in,
dit is een ander nummer dat in de catalogi.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten