zaterdag 13 augustus 2022

Stampin' Up! Sale A Bration Rings of love designpapier * Lekker knippen


De Sale A Bration is nog in volle gang en het mooie Rings of 
Love designpapier is nog steeds verkrijgbaar.


159939 GRATIS bij bestelling vanaf €60,-

Al eerder maakte ik er deze kaarten mee met de mooie huisjes.



Voor de kaarten van vandaag gebruikte ik het vel met aan de
ene kant de paddenstoelen en aan de andere kant de 
boomschijven.



Laatst was ik even inspiratieloos en toen ben ik de afbeeldingen
uit dit prachtige designpapier gaan uitknippen. Met de rode 
Poppy Parade Stampin' Blends en de donkergroene Evening
Evergreen Stampin' Blends maakte ik de spetters.



De spetters maak je door met de zachte kwastpunt langs de 
binnenkant van de dop te schrapen. Veeg daarna de dop wel 
goed schoon anders zit het de volgende keer aan je vinger.



Zo oogt de kaart een stuk rustiger dan het hele designpapier en
dit is meer mijn smaak.



Figuurtjes uitknippen is een heerlijk ontspannen bezigheid net
als het gepuzzel en geschuif met de figuurtjes. En je hebt weer
een stel originele kaarten gemaakt.


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten