woensdag 29 juni 2022

Stampin' Up! Abstract Beauty dsp * Stapel, snij en schuif kaarten #1


Tijdens de Koffie&Kaart van 21 juni jl. liet ik je zien hoe je met
designpapier snel een stapeltje kaarten maakt met de Stapel, snij
en schuif techniek. Lees het blogbericht hier of bekijk de replay
op mijn YouTube kanaal hier.

Ik showde nog veel meer voorbeelden met het Abstract Beauty
 designpapier en die laat ik je in dit bericht zien.



Met het Abstract Beauty designpapier kun je vele kanten op
qua kleuren en sfeer. Het is t/m morgen nog met 30% korting.
Je gebruikt 4 verschillende designs, snijdt deze in stukken en
schuif er een aantal achter elkaar zodat elke kaart er anders
uitziet.



Deze serie is redelijk basic gehouden door er alleen een label
met tekst op te pakken met dimensionals voor een 3D effect.
Het label komt uit de Painted Labels stansenset op blz. 172
in de Jaarcatalogus.



De tekst komt uit de Speciale Momenten stempelset die helaas
niet meer te verkrijgen is. De hexagon decoratiesteentjes zijn
ook nog t/m morgen in de uitverkoop.



Bij de volgende 4 kaarten voegde ik er het felroze Polished Pink
Open Weave lint aan toe op verschillende manieren.



Hier gebruikte ik het ovale label uit de Beautiful Shapes 
stansenset op blz. 169 in de Jaarcatalogus.



De tekst stempelde ik met Polished Pink inkt en komt uit de
Vrolijke Viooltjes stempelset.

Creatieve groetjes, Annette

---

UITVERKOOP


De Mini Catalogus jan.-jun.2022 is in de uitverkoop!
T/m 30 juni, zolang de voorraad strekt, kun je nog
favoriete dingen scoren, dus wacht niet te lang.

Het actuele overzicht vind je hier!

---

CREATIEVE SETS 2e HELFT VAN DE PRIJS


Nog t/m 30 juni kun je gebruik maken van deze Actie, 
lees er hier alles over! 

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten