donderdag 2 december 2021

Stampin' Up! Tidings of Christmas dsp + Christmas Season * M funfold kaart

 

Gisteravond tijdens mijn maandelijkse FaceBook Live Doe je mee?
leerde ik je deze leuke M funfold kaart maken.



Waarom hij de M funfold heet, kun je hierboven wel zien!



De kaart bekleedde ik met het prachtige Tidings of Christmas 
designpapier wat je in de Jaarcatalogus vindt.



Met de Christmas Seasons stempelset en de bijpassende
Seasonal Labels stansenset versierde ik de kaart. De teksten 
komen uit de Fantastische Feestdagen stempelset.



Tijdens de FaceBook Live maakte ik de groene versie van deze kaart.



Zo laat ik je zien dat verschillende designpatronen weer een
heel ander effect geeft.


Wil je weten hoe je deze fun fold kaart maakt, kijk het terug op

Groetjes, Annette

---
Nu te bestellen!!!


 Het Workshop@Home December pakket waarbij je mee
 kunt doen met de online workshop op woensdagavond
15 december is nu te bestellen.
Lees er hier alles over!

---


Kijk in deze blog het filmpje waarin ik je meeneem
in de Mini Catalogus aug.-dec. 2021 om te zien wat
er in de aanbieding is en wat meegaat naar een nieuwe
catalogus. 

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten