zondag 28 november 2021

Stampin' Up! Tidings of Christmas * Adventkalender

 

De Adventstijd is begonnen, we gaan aftellen tot Kerst.



Met het prachtige Tidings Of Christmas designpapier maakte
ik deze Adventskalender om de 4 zondagen voor Kerst even
stil te staan bij hetgeen wat komen gaat.



De takjes, besjes en dennenappel komen uit de Christmas of
Season stempelset en met de Seasonal Label stansen stanste
ik de stempelafdrukken uit.



De cijfers stanste ik 3x uit met de Playful Alphabet stansen, ik
lijmde ze bovenop elkaar zodat ze er meer uitspringen.



En voor wat blingbling effect gebruikte ik de rode decoratiesteentjes.
Wat erin zit blijft een verrassing want ik heb hem iemand 
cadeau gedaan...

Nog een hele fijne 1e Advent zondag!

Groetjes, Annette

---

Nu te bestellen!!!


 Het Workshop@Home December pakket waarbij je mee
 kunt doen met de online workshop op woensdagavond
15 december is nu te bestellen.
Lees er hier alles over!

---



A.s. woensdag is het weer zover, mijn Facebook Live.
Doe je mee? om 20.00 uur.

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten